Tuesday, December 15, 2009

biar bisu

biarlah aku gila
daripada waras tapi bodoh macam mereka
biarlah aku hodoh
daripada cantik kacak tapi keji macam dia
biarlah aku macam aku
daripada dia yang berusaha nak jadi mereka

kau jangan sibuk
aku tak kisah pasal kau
biarlah aku bisu
jangan paksa aku doa
untuk beliungkan ribut yang kau lempar

kambus sahaja aku ini
daripada kau rejam dengan cacian busuk itu

dan bertepuklah pada hari aku mati


semoga hidayah menyebelahi kamu

20 comments:

  1. thanx semua!
    marah aku boleh surut
    marah mereka syaitan yg diturut :)

    ReplyDelete
  2. aku suka INI...........sebab aku paham hehe

    ReplyDelete
  3. ko nie......suh la org bace quran ker ape ker...
    nie suh tepuk tangan....

    ReplyDelete
  4. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  5. utk org2 yg suka kutuk kita sume..die pk die bagus..

    ReplyDelete
  6. ntah....sape baca padan muka..harap muka lawa tp mulut busuk mcm longkang....panas hati betol!!!

    ReplyDelete
  7. @blableeboo uiks sapakah ........??ko pun panas jugak?

    @mosyuki.. ala Ir A.Aziz said...
    This post has been removed by the author

    apakah yg dia komen? huhu

    ReplyDelete
  8. korg tau 'sarkastik' x?
    kadang2 ayat aku keras tp mmbawa maksud yg biasa, tp mcm2 telahan yg korg buat..hmmm

    ReplyDelete
  9. @ Mosyuki haha yg tu main komen jak tu bukan seangkatan n selairan ngan ko(poem2, sarkastik2..plastik2 oops heh) itu yg komen pun lain2 huhu apa2 pun ko untung coz bnyak SIOT READER!!~

    ReplyDelete
  10. yeah.
    lebih baik dibenci kerana mnjadi dri sendiri
    drpd dcintai kerana mnjd org lain.
    hahaaa
    ade kne mengena ke ni? xD

    ReplyDelete